ad
ad
بوی عطر | بوی عطر در خانه

با این ترفندها خانه شما همیشه بوی عطر می‌دهد! | ترفندهای ارزان و کاربردی برای خوش‌بو شدن فضای خانه

با این ترفندها خانه شما همیشه بوی عطر می‌دهد!
کد خبر: 2622
با این ترفندها خانه شما همیشه بوی عطر می‌دهد! | ترفندهای ارزان و کاربردی برای خوش‌بو شدن فضای خانه

ترفندهای ارزان و کاربردی برای خوش‌بو شدن فضای خانه

با این ترفندها خانه شما همیشه بوی عطر می‌دهد!

وقتی به خانه کسی می روید، علاوه بر فضای داخلی، بلافاصله متوجه یک چیز می شوید؛ بوی آن. اگر خانه‌ای بوی خوبی داشته باشد، احساس راحتی بیشتری نسبت به آن خواهید داشت.

از جوش شیرین در برابر بوی بد استفاده کنید؛ البته می‌توانید عطری به اتاق اسپری کنید، اما متأسفانه این کار همیشه بوی بد را از بین نمی‌برد. چیزی که بهتر است از آن استفاده کنید جوش شیرین است. جوش شیرین بوهای نامطبوع را پنهان نمی کند، بلکه آنها را جذب می کند و باعث ناپدید شدن آنها می شود. به عنوان مثال، یک ظرف جوش شیرین را در یخچال، در انباری خود و در جاهای دیگر خانه که بوی بد به سرعت در آن جا می گیرد قرار دهید. این کار نه تنها یک راه موثر برای خوشبو کردن خانه شما است، بلکه بسیار ارزان است!

فرش ها، پرده ها و سایر سطوح نرم را به طور منظم تمیز کنید؛ فرش ها، بالش‌های تزئینی، ملافه‌ها و پرده‌ها، آهنربایی برای بوها هستند. امیدواریم حداقل ملافه های خود را به طور منظم بشویید، اما واقعاً چند بار بالش ها و پرده های تزئینی خود را می شویید؟ اغلب این یک کار طاقت فرسا است.این آهنرباهای بو می توانند به سرعت شروع به ایجاد بوی کپک کنند. مطمئن شوید که بالش ها و پرده های تزئینی خود را حداقل یک بار در سال بشویید. همچنین باید سالی یک بار فرش خود را کاملا تمیز کنید. چیزی که در این بین می تواند کمک کند این است که مقداری جوش شیرین روی فرش بپاشید. بگذارید چند ساعت بماند تا بوها را جذب کند و سپس آن را با جاروبرقی تمیز کنید.

پنجره‌های خانه خود را باز گذارید؛ ساده ترین راه برای خوشبو کردن خانه باز کردن پنجره هاست. این کار بلافاصله باعث می شود کل اتاق تمیزتر و تازه تر شود.

ساشه های معطر را در سراسر خانه پخش کنید؛ اسپری کردن یک عطر خانگی در خانه به طور روزانه ممکن است کمی بیش از حد باشد. کاری که می توانید برای خوشبو کردن اتاق ها و کمدها انجام دهید این است که کیسه های معطر را در اطراف پخش کنید. مثلاً یک کیف در کمد خود قرار دهید، کمد مانتوهای سالن و کمد حمام. این باعث می شود که این اتاق ها بوی خوبی داشته باشند! شما می توانید این کیسه های معطر را بخرید، اما ساخت آن ها نیز بسیار آسان است. مقداری اسطوخودوس را روی یک تکه پارچه بریزید و چند قطره از اسانس مورد علاقه خود را به آن اضافه کنید. سپس کیف را به وسیله روبان به آن ببندید؛ شما کیف معطر خود را درست کرده اید.

55 آنلاین




کپی لینک کوتاه خبر: https://jeldnews.com/d/4yxda3

پربیننده ترین




اخبار داغ