ad
ad
یارانه نقدی | پرداخت یارانه نقدی | قطع یارانه نقدی

آیا یارانه نقدی قطع می شود؟ | خبر مهم وزیر کار

خبر مهم وزیر کار درباره قطع یارانه نقدی را در ادامه بخوانید.
کد خبر: 6558
آیا یارانه نقدی قطع می شود؟ | خبر مهم وزیر کار

خبر مهم وزیر کار درباره قطع یارانه نقدی را در ادامه بخوانید.خبر مهم وزیر کار درباره قطع یارانه نقدی را در ادامه بخوانید.

سید صولت مرتضوی وزیر کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: پس از هرمزگان از امروز طرح کالابرگ الکترونیکی در سه استان گیلان، مرکزی و قزوین نیز آغاز شد. با فروشگاه‌های زنجیره‌ای هماهنگ شده که در آینده نزدیک بتوانیم به صورت سراسری طرح کالابرگ الکترونیکی را اجرا کنیم.سید صولت مرتضوی وزیر کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: پس از هرمزگان از امروز طرح کالابرگ الکترونیکی در سه استان گیلان، مرکزی و قزوین نیز آغاز شد. با فروشگاه‌های زنجیره‌ای هماهنگ شده که در آینده نزدیک بتوانیم به صورت سراسری طرح کالابرگ الکترونیکی را اجرا کنیم.

وی افزود: حتماً این طرح تا آخر سال به صورت سراسری اجرا می‌شود. دولت هیچ بنایی ندارد که یارانه نقدی را حذف کند، اما تکلیف قانونی است که کالابرگ‌ الکترونیکی هم باشد.وی افزود: حتماً این طرح تا آخر سال به صورت سراسری اجرا می‌شود. دولت هیچ بنایی ندارد که یارانه نقدی را حذف کند، اما تکلیف قانونی است که کالابرگ‌ الکترونیکی هم باشد.

مرتضوی گفت: مردم می‌توانند کالابرگ‌ الکترونیکی انتخاب کنند یا یارانه نقدی و قیمت هم براساس شهریور سال ۱۴۰۰ است. دولت بنایش بر این است برای کالاهای اساسی از ارز نیمایی استفاده کند و افزایش قیمت در این زمینه معنا ندارد.مرتضوی گفت: مردم می‌توانند کالابرگ‌ الکترونیکی انتخاب کنند یا یارانه نقدی و قیمت هم براساس شهریور سال ۱۴۰۰ است. دولت بنایش بر این است برای کالاهای اساسی از ارز نیمایی استفاده کند و افزایش قیمت در این زمینه معنا ندارد.

منبع: مشرق




کپی لینک کوتاه خبر: https://jeldnews.com/d/4j7jp4

پربیننده ترین




اخبار داغ