ad
ad
قیمت خودرو | وضعیت قیمت خودرو

جهش دوباره قیمت خودرو | افزایش 15 میلیونی «شاهین» در بازار

قیمت خودرو با توجه به روند افزایشی که دلار تجربه کرد، افزایش یافته است.
کد خبر: 7875
جهش دوباره قیمت خودرو | افزایش 15 میلیونی «شاهین» در بازار

جهش دوباره قیمت خودرو

قیمت خودرو با توجه به روند افزایشی که دلار تجربه کرد، افزایش یافته است.

امروز همزمان با افزایشی شدن نرخ دلار قیمت محصولات سایپا هم در بازار بالا رفت و با این شرایط پس از مدت‌ها شاهد رشد قیمت در بازار خودرو بودیم.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز سایپایی ها با رشد 5 تا 15 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند و طعم رشد قیمت را پس از مدت‌ها چشیدند. به گفته فعالان بازار خودرو افزایش نرخ دلار منجر به رشد قیمت خودرو در بازار شد. براساس ارزیابی بازار امروز «شاهین» با افزایش 15 میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شد و رشد قیمت خانواده تیبا هم به 11 میلیون رسید.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 570 میلیون تومان شد و رشد 15میلیونی داشت. براساس ارزیابی بازار نشان می‌دهد که امروز «ساینا» هم رشد 5 میلیونی داشت و در بازار 329 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک امروز «کوییکR» در بازار 336 میلیون تومانی شد و رشد 6 میلیونی را تجربه کرد و «کوییک معمولی» هم در بازار 332 میلیون قیمت خورد و رشد 10 میلیونی را تجربه کرد.

اما در میان خانواده تیبا، امروز «تیبا صندوقدار» در بازار رشد 11میلیون تومانی داشت و 327 میلیون قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم رشد 11 میلیونی داشت و در بازار 329 میلیون تومان دست به دست شد.

منبع: اقتصادنیوز




کپی لینک کوتاه خبر: https://jeldnews.com/d/48zdl4

پربیننده ترین




اخبار داغ