ad
ad
آب و هوا | شرایط آب و هوایی تهران

پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران | در انتظار برف باشید

با پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران با ما همرا باشید
کد خبر: 6662
 پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران | در انتظار برف باشید

پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران  را در ادامه خبر ببینید

با بررسی نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی مدل‌های پیش‌یابی عددی، طی پنج روز آینده، وضعیت جوی استان تهران، آسمان کمی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه وزش باد ملایم پیش بینی می‌شود. همچنین از روز یکشنبه تا دوشنبه به دلیل عدم وزش باد قابل ملاحظه، غبار محلی رقیق و افزایش موقتی آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا رخ خواهد داد.

با ورود سامانه بارشی جدید از اواخر وقت دوشنبه تا سه شنبه و در ارتفاعات چهارشنبه، افزایش ابرناکی و بارش برف و باران در سطح استان و طی روز چهارشنبه در بخش‌های جنوبی و غربی استان، گاهی وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

از امروز تا سه شنبه روند افزایش نسبی دما و روز چهارشنبه کاهش دما مورد نظر است.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان شهر تهران فردا کمی ابری تا نیمه ابری در بعد از ظهر وزش باد ملایم و دمای هوا بین ۹ تا ۳ درجه سانتی گراد خواهد بود.

در روز یکشنبه، برای ۱۷ شهر دیگر استان نیز وضعیت همین گونه است و هیچ بارش برف و بارانی پیش بینی نشده است

دمای هوا در آبعلی بین منفی ۲ تا منفی ۱۳، اسلامشهر، رباط کریم و بهارستان بین ۱۱ تا منفی یک، پاکدشت و پیشوا بین ۱۲ تا صفر، پردیس بین ۴ تا منفی ۵، ری بین ۱۰ تا ۴ درجه، شمیرانات بین ۹ تا منفی ۲، شهریار و ملارد بین ۸ تا صفر، فیروزکوه بین ۱ تا منفی ۱۶، قدس بین ۹ تا صفر، قرچک و ورامین بین ۱۲ تا صفر و لواسان بین ۳ تا منفی ۶ درجه سانتی گراد پیش بینی شده است. 

همشهری




کپی لینک کوتاه خبر: https://jeldnews.com/d/3nbng3

پربیننده ترین




اخبار داغ