ad
ad
تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی مدل انگشتان

تست شخصیت شناسی مدل انگشتان | رازهایی که مدل انگشتان هر شخص در مورد او افشا می‌کنند

تست شخصیت شناسی مدل انگشتان را در ادامه‌ی مطلب بخوانید.
کد خبر: 67428
تست شخصیت شناسی مدل انگشتان | رازهایی که مدل انگشتان هر شخص در مورد او افشا می‌کنند

تست شخصیت شناسی مدل انگشتان را در ادامه‌ی مطلب بخوانید.

تست های شخصیت شناسی اطلاعات جالبی از نوع شخصیت افراد ارائه می‌دهند. برخی از آنها اساس علمی دارند و برخی دیگر غیر علمی هستند. تست شخصیت شناسی از روی انگشتان دست که در این مقاله آمده بر اساس تحقیقی در کره جنوبی تدوین شده است و از یک کف بینی تاریخی نشأت می‌گیرد. 

تست شخصیت شناسی از روی انگشتان دست با توجه به انگشت کوچک

انگشت کوتاه 

توضیح: رأس انگشت کوچک شما پایین تر از مفصل انگشت بعدی شماست.

تشریح : انگشت کوتاه نشان‌دهنده این است که شما به خصوص در جمع  غریبه ها خجالتی و کم حرف هستید. همچنین این نوع انگشت نشان می‌دهد که شما رویاهای بزرگی در سر دارید اما ترسو بودنتان باعث شده تا عقب بکشید و به دنبال رویاهایتان نروید. با این اوصاف به لطف قلب بزرگ و روح مهربانی که دارید به هر آنچه می‌خواهید می‌توانید برسید.

شخصیت شناسی از روی انگشت کوچک دست

انگشت همسطح

تعریف: اگر رأس انگشت کوچک شما با مفصل انگشت کناری در یک سطح باشد، شما دارای شخصیت متعادلی هستید.

تشریح: حدس زدن این نوع شخصیت کار سختی نیست. افرادی با چنین انگشتانی شخصیت های همسو، متعادل و مهربانی دارند. اگر دارای چنین انگشتی باشید، کنترل خشم برای شما ساده است و عصبانی کردنتان کار بسیار سختیست و زیاد مضطرب نمی‌شوید. شاید بسیاری شما را شخصیت خونسردی بدانند و رفتار شما را  سرد تلقی کنند. همچنین این نشان می‌دهد که شما باید افراد و اطرافیانتان را کامل بشناسید تا بتوانید با آنان ارتباط گرم تری داشته باشید.

شخصیت شناسی از روی انگشت کوچک دست

انگشت بلند

تعریف: انگشت کوچک شما بالاتر از مفصل انگشت کناری‌اش باشد.

تشریح: انگشت بلند نشان‌دهنده این است که شما بسیار جذاب و اجتماعی هستید. تیپ شخصیتی شما خوب و مطلوب است اما شما عموما باید سخت تر از بقیه تلاش کنید تا به بقیه نشان دهید قابل اعتمادید و باید جدی گرفته شوید.

شخصیت شناسی از روی انگشت کوچک دست

انگشت پایین‌تر

تعریف: کف دستتان را بالا بیاورید و به انگشتانتان نگاه کنید. در بیشتر افراد، در فاصله بین قسمت پایین دو انگشت، یک نیم دایره ایجاد شده است. موضوع این قسمت درباره افرادی است پایه انگشت کوچکشان پایین تر از بقیه انگشتانتان قرار می‌گیرد.

تشریح: در کف بینی، انگشت کوچک همیشه مربوط به رویاها و جاه‌طلبی های آینده است. وقتی انگشت کوچک شما در چنین شرایطی باشد یعنی این که شما در دنیای آرزوهایتان زندگی می‌کنید و برنامه‌های گوناگونی برای زندگیتان دارید اما بسیاری از اوقات برای تعریف این رویاها در دنیای واقعی به مشکل بر می‌خورید و شاید نتوانید همه آنها را به واقعیت تبدیل کنید.

شخصیت شناسی از روی انگشت کوچک دست

دو انگشت هم ارتفاع

تعریف: در اکثر اوقات انگشت کوچک ارتفاعی کمتر از انگشت کناری دارد اما موارد نادری هم هست که این دو در یک اندازه باشند.

معنی: بیشتر کسانی که انگشتانی به این حالت دارند، افراد قدرت طلبی هستند. چنین افرادی را عموما می‌توان در مناسبی همچون مدیرعامل و رئیس مشاهده کرد. همچنین بسیاری از این اشخاص از جمله چهره‌های معروف و مشهور در جهان به شمار می‌آیند. چنین افرادی دارای اراده بسیار محکم برای ایجاد تغییرات گسترده در جهان هستند اما این تغییرات گسترده همچنان که می‌تواند سازنده باشد، پتانسیل تخریب را نیز داراست.

شخصیت شناسی از روی انگشت کوچک دست

انگشت گرد

تعریف: به دستانتان از زاویه بالا نگاه کنید. به رأس انگشت کوچکتان نگاه کنید اگر رأس انگشتانتان کمی کشیده نسبت به بقیه انگشتانتان به نظر می‌رسد، انگشت کوچک شما حالت گرد مانندی دارد.

تشریح: چنین حالتی نشان می‌دهد شما مملو از صفات نیک و قابل تحسین هستید. شما به احتمال زیاد صداقت زیادی دارید و بسیار رک گو هستید که البته هم می‌تواند صفتی مثبت و هم صفتی منفی به شمار بیاید. از جمله نقاط منفی ویژگی رک گویی این است که شما نمی‌توانید با افراد حساس و زودرنج ارتباط برقرار کنید. با این وجود، صداقت و راستی شما باعث می‌شود تا فردی بسیار قابل اعتماد باشید. رهبران قدرتمند عموما چنین انگشتانی دارند.

شخصیت شناسی از روی انگشت کوچک دست

باریک

تعریف: اگر انگشت کوچک شما بر روی یک محور مرکزی به سمت بالا در حرکت باشد و نسبت به بقیه انگشتانتان پهنای کمتری داشته باشد، ویژگی‌های شخصیتی قسمت پایین مختص شماست.

تشریح: چنین افرادی سخنوران و نویسندگان بسیار خوبی هستند، شخصیت های دیپلماتیکی دارند و به صحبت علاقه‌مندند و در یک جمله، هوش کلامی بالایی دارند. آنها می‌توانند موضوعات گوناگون را با ظرافت و تدبیر جلو ببرند و حل کنند.

شخصیت شناسی از روی انگشت کوچک دست

خمیده

تعریف: به کف دستانتان نگاه کنید. آیا انگشت کوچکتان موازی با دیگر انگشتانتان است؟ آیا انگشت کوچکتان به سمت انگشتان دیگر و یا برخلاف آنان انحنا پیدا کرده؟ اگر چنین انحنایی در دستانتان دیده می‌شود، شما دارای انگشت کوچک کج و یا منحنی هستید.

تشریح: انگشت کوچک خمیده نشان دهنده این است که شما از تقابل و دعوا دوری می‌کنید. این بدان معنی نیست که شما از دعوا و نزاع می‌ترسید، بلکه شما علاقه مندید تا آرامش و صلح برقرار کنید. چه انگشت شما به سوی دیگر انگشتانتان و چه برعکس آنها خمیده شده باشد،‌ این خمیدگی نشان از  این است که شما به ایجاد تعامل و آرامش علاقه‌مندید و دوست دارید پلی باشید برای ارتباط کسانی که به هر دلیلی دچار قطع ارتباط و دوری شده اند.

شخصیت شناسی از روی انگشت کوچک دست

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://jeldnews.com/d/397z9x

پربیننده ترین




اخبار داغ