ad
ad
فروش اقساطی | فروش اقساطی سایپا

فروش اقساطی سایپا آغاز شد | فقط ۳۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید+جزییات

فروش اقساطی سایپا آغاز شد. برای اطلاع از جزئیات ادامه‌ی مطلب را بخوانید.
کد خبر: 49826
فروش اقساطی سایپا آغاز شد | فقط ۳۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید+جزییات

فروش اقساطی سایپا آغاز شد. برای اطلاع از جزئیات ادامه‌ی مطلب را بخوانید. 

فروش اقساطی محصولات سایپا با شرایط استثنایی آغاز شد با پرداخت 30 میلیون پیش پرداخت مابقی اقساط 7 ساله صاحب خودرو شوید .

شرایط فروش اقساطی و لیزینگی خودرو اعلام شد.طرح فروش فوری سایپا قرعه کشی حذف شده و روند جدیدی اتخاذ شده است.طرح فروش فوری سایپا  نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. همیشه برای ثبت نام فروش فوری سایپا، زمان محدود و مشخصی در نظر گرفته می شود.​در طرح فروش فوری سایپا به نظر می رسد خودرو های وارداتی جدید در این طرح عرضه می شوند. افراد برای ثبت نام در طرح فروش فوری سایپا، باید واجد شرایط مورد نظر باشند.متقاضیان برای شرکت در این طرح باید دو شرط سابقه حداقل ۲۰ سال و عضویت در صندوق ذخیره حداقل ۱۵ سال را داشته باشند. از آنجایی که سهمیه محدود است، خودروها به شکل قرعه کشی میان واجدین شرایط ارائه خواهد شد.این خودروها ویژه فرهنگیان شاغل که عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستند می باشد، فرآیند ثبت نام متقاضیان از روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه آغاز و به مدت ۷ روز ادامه دارد.تفاوت نسخه جونیور دیزلی و بنزینی بیشتر در قدرت فنی بهتر و مصرف سوخت کمتر (به دلیل ماهیت سوخت دیزل) در مدل دیزلی استدر ابتدا قرار بود این خودرو به عنوان یک خودروی باربر ارزان به فروش برسد اما با شرایط ناپایدار اقتصادی کشور، این خودرو به ظاهر ارزان قیمت هم اکنون با قیمت قابل توجهی در بازار موجود است که بسیاری از نیازمندان توان خرید آن را ندارند.اما معرفی این خودرو در دو نسخه دیگر با دوگانه سوز و گازوئیل گام مثبتی بود که گروه خودروسازی سایپا پس از سال ها برای گسترش سبد محصولات جونیور خود برداشت.

مهم‌ترین تفاوت زامیاد Z24 با سایپا ۲۴، در حذف پیشرانه ژاپنی‌اش است چراکه نیسان خط تولید این خودرو را در همان سال‌های ابتدایی دهه ۶۰ شمسی متوقف کرده بود و تامین قطعات این خودرو دیگر برایش به‌صرفه نمی‌شد.تولید نیسان آبی از اواخر دهه ۷۰ شمسی تابه امروز همچنان در زامیاد باقی مانده و در دو دهه اخیر، بهبودهای بسیار اندکی روی آن اعمال شده است.

بهبودهایی مانند: تغییر چهره مختصر این خودرو (Z24NB) در اواخر دهه ۸۰ شمسی، اضافه‌شدن ترمز ABS و EBD، اضافه‌شدن پیشرانه ۲. ۸ لیتری برای مدل دیزلی، اضافه‌شدن پیشرانه ۲. ۴ لیتری برای مدل دوگانه‌سوز، تغییر میل‌فرمان، نصب محدودکننده سرعت و نصب تاخوگراف.در نقد و بررسی نیسان وانت مشخصات فنی اهمیت ویژه‌ای دارد. وانت زامیاد در سه مدل بنزینی، دوگانه‌سوز و دیزلی عرضه می‌شود که از نظر مشخصات فنی تفاوت‌هایی با هم دارند. به عنوان مثال در هر دو مدل از اکسل مستقل جناغی دوبل برای بخش جلویی استفاده شده اما در مدل بنزینی اکسل عقب از نوع صلب با فنر تخت و در مدل دیزلی از نوع صلب با چرخ‌دنده هیپوییدی است.

زیر کاپوت نیسان آبی، پیشرانه‌ای ‌۴ سیلندر و ۸ سوپاپ قرار گرفته که ۲۴۰۰ سی‌سی حجم دارد و در طول تمام این سال‌ها دست‌خوش هیچ تغییری نشده. در مدل بنزینی این پیشرانه می‌تواند ۱۰۰ اسب بخار توان در دور موتور ۴۸۰۰ و گشتاور ۱۹۰ نیوتن‌متر در دور موتور ۲۴۰۰ تولید کند.در مدل گازسوز همین پیشرانه به صورت انژکتوری به کار رفته و توان تولیدی ۹۰ اسب بخار و گشتاور ۱۸۰ نیوتن‌متر دارد. به جز در پیشرانه، تفاوت چندانی بین مدل بنزینی و مدل دوگانه‌سوز دیده نمی‌شود. پیشرانه مدل دیزلی زامیاد ۲۸۰۰ سی‌سی حجم دارد و می‌تواند ۹۳ اسب بخار قدرت و ۲۲۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

گیربکس وانت زامیاد بنزینی شامل ۴ دنده‌ی اصلی و یکی دنده‌ کمکی است. در مدل دیزلی همان گیربکس قبلی کمی تقویت شده و ۵+۱ دنده دیده می‌شود. در مدل بنزینی از کلاچ تک‌صفحه‌ خشک استفاده شده در حالی که وانت زامیاد دیزلی از کلاچ فشاری تک‌صفحه‌ خشک با تنظیم هیدرولیکی بهره می‌برد.حسین کاظمی طرقی با پوزش از مشتریانی که در زمان واریز وجه دعوتنامه صادر شده با موعد تحویل فروردین ماه سال جاری نتوانستند پرداخت خود را انجام دهند، اظهار کرد: از آنجا که سیستم فروش جهت واریز وجه یا محاسبه مبلغ دعوتنامه دچار اختلال شد، حداکثر تا تاریخ ۶ اردیبهشت ماه برای آن دسته از مشتریانی که تاکنون موفق به واریز وجه نشدند، دعوتنامه جدید صادر خواهد شد.او اضافه کرد: وجوه مشتریانی که نسبت به واریز وجه اقدام کردند، در زمان فاکتور و تحویل خودرو، مبلغ نهایی محاسبه و در فاکتور خودرو درج خواهد شد و همچنین مابه التفاوت اضافی اخذ شده به مشتری مسترد می‌شود.

گفتنی است این موضوع مربوط به متقاضیان است که سال گذشته ثبت نام کرده و فروردین مهلت تحویل خودروی آن‌ها است.

به نظر می‌رسد جمله آخر صحبت‌های معاون بازاریابی و فروش سایپا مربوط به دستورالعمل شورای رقابت است. هفته گذشته رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان طی نامه‌ای به خودروسازان بر ضرورت اجرای دستورالعمل شورای رقابت و پاسخگویی به مشتریان در راستای عدم شمولیت تورم قیمتی بر پیش پرداخت خودروهای پیش فروش شده تاکید کرده بود. به عبارت دقیق‌تر طبق دستورالعمل ۴۷۳ شورای رقابت، تنها مبلغی که از پیش فروش خودرو مانده است مشمول افزایش قیمت خواهد شد. این موضوع براساس دستورالعمل شورای رقابت است که از گذشته وجود داشته است.

در روزهای گذشته برخی از متقاضیان این شرکت گفته بودند که این مصوبه شورای رقابت رعایت نشده است. اما با این اظهارات به نظر می‌رسد این مسئله برطرف خواهد شد.فروش اقساطی محصولات سایپا با شرایط استثنایی آغاز شد با پرداخت 30 میلیون پیش پرداخت مابقی اقساط 7 ساله صاحب خودرو شوید.




کپی لینک کوتاه خبر: https://jeldnews.com/d/277vxd

پربیننده ترین




اخبار داغ



دیدگاه ها


مرتضییک سال پیش

باسلام کارگر بدبخت چی برای کارگران چی فقط حمالی . صبح تا شب کارکن فقط برای صاحب خانه. خسته شدیم دیگه کی میمیریم راحت بشیم

امیدنصرایک سال پیش

۳۷سالمه زن ندارم ، اماده مرگم .اون چطورتونسته .اینهمه سال طاقت بیاره .فقط چاخان بافتن

یک سال پیش

دروغ غ غ

یک سال پیش

یه جور تیتر می‌زنید بعد میبینی همش کشکه فقط یه عده محدود با شرایط خاص میتونن ثبت نام بکنن کمتر دروغ بگید

ناشناسیک سال پیش

کارگر بدبخت چه گناهی کرده خدا ازتون نگذره